2014/01/30

Lennusadam, KUMU, Kadrioru kunstimuuseum, Teletorn

Lennusadamas jäid mulle silma eelkõige infograafika näited püsiväljapanekul. Titanicu näituse juures meeldis mulle kõige enam kuidas olid visuaalselt lahendatud võrdlusmomendid. Nt nagu alloleval pildil, 59 000 hobujõudu = 79 lamborghinit. Lihtne, tabav, selgitab kõige lihtsamal viisil lahti ja paneb inimest kaasa mõtlema. Boonuseks olid võrdlustablood ilusa puhta vektoriga kujundatud. 5+








Väike turistipilt vahelduseks. Tallinn oli külm, aga ilus. Ma armastan linnavaateid.


Kumus käies veedan ma alati enamiku ajast kaasaegse eesti kunsti osakonnas. Nii ka seekord, pildistasin üles valitud tööd, mis mulle meeldisid. Pean nentima et muuseumipoe valik valmistas küll kohati pettumust. Ma ei väida et see peaks olema kirjatarvete kauplus aga siiski mõni visandiplokk võiks ju müügil olla, mina näiteks tahstin küll kohe istuda ja visandada, aga kõndisin sama targalt ja mittemidagi visandamata tuldud teed tagasi.. Poest ostsin 2 kumu postkaarti, seda teen ma igakord kui ma seal käin, sest nende valik vaheldub iga paari kuu tagant täielikult ja mulle on harjumuseks saanud neid endale väikestviisi koguda.









Kadrioru kunstimuuseum ei ole väga minu maitsele koht. Kõik on ilus ja särav aga see on minu jaoks kõik võibolla liialt magus. Justnimelt mõtlengi seda et kui kunstniku tööl peab olema 5 paksu nikerdustega kuldset raami ümber siis mis teeb sellest tööst töö? Kas pilt või kõik see kuld ja kard mis sinna juurde käib? Kadrioru kunstimuuseum on ajalugu, see on ilus ja imeline, aga see ei ole koht kus ma istuksin ja imetleksin end ümbritsevat tunde. Sirvisin ka majajuhendit ja reklaame, isegi need tundusid natukene nii magusad ja igavad minu jaoks et ma ei tahtnud neid isegi kotti pista.


Teletornis käisin üldse esimest korda, põhjusega et ma kardan kõrgust. Ma ei suutnud väga end ümbritsevat hoomata arvestades fakti et ma üritasin täie mõistuse juurde jääda oma vahelduva eufooria ja kõrgusekartuse kooskõlas. Ma armastan linnavaateid, aga ma kardan kõrgust isegi 2 korruse aknast välja vaadates. Teletorn oli imeline !



No comments:

Post a Comment