2014/01/30

nancy kokkuvõte vaatluspraktikast

Kõige enam meeldis mulle kohtumine Tiit Pääsukesega. Ta tundus väga sümpaatne i
nimene olevat. Samuti meeldisid mulle KUMUs tema maalid "Eva" ja "Autoga metsas".

samuti meeldisid mulle erinevad disainipoed, kus käisime, sain sealt ohtralt inspiratsiooni.

KUMUs käisin ka mina, nagu paljud teised, üle väga pika aja, Kunstikoolis õpitud aja jooksul ei olnudki sinna jõudnud. 

meeldis väga Kadrioru lossi eksterjöör, samuti ka sisemus, kuid minu arvates oleksime me võinud sinna minna varem, kõik olid külmunud ja väsinud ja väga süveneda ei jõudnud.

kujunduse poole pealt oli hästitehtud lennusadam, väga tore oli ka Titanicu näitus.eriti pilkupüüdvad olid piletid, n.ö pardakaardid.

minu jaoks kõige armsam koht oli botaanikaaed, kus olid hüperarmsad turteltuvid, kes mulle nii ilusti lõõritasid ja veel armsam nümfpapagoide pere. kahjuks botaanikaaed ise oli üsna pisike ja ma aega oli vähe, seega jõudsin ainult troopikaalas käia.

kahjuks pilte mul lisada ei ole, kuna mul lihtsalt ei olnud neid mikkegagi teha.

No comments:

Post a Comment