2014/01/30

Maalikunstnik Tiit Pääsukese ateljee

Minu lemmikosa praktikast. Mulle inspireerivad kõige enam inimeste lood elust, kunstist ja inimestest nende ümber. Olin eelnevalt palju uurinud Tiit Pääsukese kohta kuid siiski ma üllatusin meeldivalt. Wikipedia ja inimesega näost näkku suhtlemine on ikka kaks täiesti erinevat asja. Akadeemiline Tiit Pääsuke ja maalikunstnik Tiit Pääsuke on kaks erinevat inimest. Tegemist oli väga sooja ja südamliku mehega, kes rääkis tõsise kirega sellest mida ta teeb.

"Kõige parem on kui igaüks leiab minu töödest niisuguse sõnumi ja seletuse, mis vastab tema enda kogemustele. Mis on olnud kunstniku kavatus polegi nii tähtis."

"Võta loomingut kui seiklust, mitte tööd, mitte kohustust:"

"Disainerid on kõigile avatud ja lähtuvad inimeste maitsest. Mina aga olen sõltumatu ja vaba. Ma panen oma ateljee lukku ja teen asju iseendale."

"Ma tahan et mind ei nimetata 
KUNSTNIKUKS
vaid
MAALIKUNSTNIKUKS."

"Mu õppejõud ütlesid mulle lõpetamisel: kui sul see nüüd siin läbi on, unusta see kõik siin ära. Mine oma loomingule vastu ise!"









No comments:

Post a Comment