2014/01/30

Kumu


Mulle meeldis kõige rohkem Kumu. Ajutisel näitusel olid minu jaoks päris mõjuvad maalid, millega üritati (kirjelduse järgi) tabada mingit kõrgemat metafüüsilist tasandit ja mulle tundub, et kunstnik sai sellega vähemalt mingil määral hakkama, mis on päris haruldane.


Muuseumi trükistes ei olnud midagi erakordset, need täitsid oma eesmärki aga ükski neist ei jätnud sügavat muljet. Infograafika toimis hästi ja ei seganud. Näitused olid üles ehitatud nii, et enam-vähem sarnased tööd oleksid ruumiliselt koos ja moodustaksid mingi temaatilise ala, mis on väga loogiline.


Valgustuse jälgimine oli minu, kui valgustuse kauge inimese jaoks huvitav. Valdav osa töödele langevast valgusest, mida ei olnud üldse palju, peegeldus valgetelt seintelt, kuhu oli suunatud lae all või seina taga paiknev valgusti. Peegelduse tulemusena tekkis väga mahe ja küllaltki ühtlane valgus.

Üldiselt oli kujundus minu arust väga funktsionaalne, võimaldas süveneda ja ei seganud. Ei mäleta küll midagi väga silmatorkavat, mis on hea, sest tööd pääsesid esile.

Mihkel

No comments:

Post a Comment